Posiadamy kontenery o pojemności 3 m3, 5m3 i 7m3. Są to kontenery zarówno typu mulda (kontener ten ma ścięte ściany, jest szerszy dołem, nie ma drzwi) jak i kontenery z otwieranymi drzwiami (umożliwia to m.in. przywiezienie gruzu lub innych odpadów za pomocą taczek)
Koszt kontenera zależny jest od odpadu, który się w nim znajduje oraz od tego, jak jest załadowany. Wychodząc na wprost potrzebom klientów rozróżniliśmy cennik dla samego gruzu oraz odpadów zmieszanych. W przypadku gruzu: KP3 400 zł netto + 8% VAT = 432,00 zł brutto KP5 650 zł netto + 8% VAT = 702,00 zł brutto KP7 910 zł netto + 8% VAT = 982,80 zł brutto. W przypadku odpadów zmieszanych : KP3 500 zł netto + 8% VAT = 540,00 zł brutto KP5 750 zł netto + 8% VAT = 810,00 zł brutto KP7 1050 zł netto + 8% VAT = 1134,00 zł brutto. Inna cena dotyczy papy oraz opon. Koszt oddania odpadu papy: 1500,00 zł netto za tonę. Koszt oddania opon: 600,00 zł netto za tonę (dotyczy opon osobowych, od busa, ciężarowych) 1500,00 zł netto za tonę (dotyczy opon rolniczych). Odpady można również dostarczyć bezpośrednio do nas, wtedy koszty przedstawiają się następująco: gruz – 120,00 zł netto/m³, odpady zmieszane 140,00 zł netto/m³. W przypadku, gdy w kontenerze znajduje się jeden odpad niebędący gruzem – cena ustalana indywidualnie.
Działamy na terenie miasta Rzeszów, gminy Głogów Małopolski oraz okolic. Dojeżdżamy do Łańcuta, Jarosławia, Przeworska, Malawy, Krasnego, Sokołowa Małopolskiego, Stalowej Woli, Leżajska, Kolbuszowej, Sędziszowa Małopolskiego, Ropczyc, Boguchwały, Tyczyna itp. Koszt transportu na terenie gminy Głogów Małopolski, miasta Rzeszów GRATIS, W przypadku innych miejscowowści – cena ustalana indywidualnie.
Kontener podstawiamy w cenie na okres pięciu dni roboczych. W przypadku, gdyby miał stać dłużej – za każdy dodatkowy dzień doliczana jest kwota 20 zł.
Do kontenera można wrzucać wszelkie odpady z budowy i remontów: gruz, styropian, wełnę mineralną, karton, folię, odpady z metalu, odpady z tworzyw sztucznych, drewno itp.
Do kontenera nie można wrzucać: odpadów niebezpiecznych (farby, oleje, rtęć), elektrośmieci oraz odpadów komunalnych,
Tak, w przypadku przeładowania kontenera za każdy dodatkowy metr sześcienny doliczana jest kwota w wysokości 150 zł netto.
Kontenery są dostępne „od ręki”. Maksymalny czas oczekiwania to dwa dni robocze. Zapraszamy jednak do wcześniejszego ustalenia dnia i godziny podstawienia.
W przypadku firm – płatność przelewem, w przypadku osób fizycznych - płatność gotówką przy odbiorze (istnieje również możliwość opłacenie usługi przelewem na konto – przedpłata).
W przypadku przywiezienia odpadów do naszej bazy, obowiązują promocyjne ceny: – za zmieszane odpady budowlane - 140 zł netto/ m³ – czysty gruz - 120 zł netto/ m³
Samochody, jakimi dowozimy kontenery są to samochody ciężarowe – hakowce/bramowce. W przypadku wątpliwości, czy uda nam się dotrzeć w wyznaczone miejsce – zapraszamy do kontaktu – pomożemy ocenić możliwości.
BDO, czyli “Baza danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami”, jest to elektroniczny system, który został opracowany przez Ministerstwo Środowiska , obowiązujący od 1 stycznia 2020 roku. Jego głównym celem jest ewidencja wytwarzanych przez przedsiębiorców odpadów, jest środkiem walki z szarą strefą odpadów, ma na celu usankcjonowanie oraz zrównoważenie gospodarki odpadami w Polsce.
Oczywiście, że tak! Możemy wysłać przygotowaną przez nas instrukcję, a gdy zajdzie taka potrzeba – łącząc się przez telefon poprowadzimy krok po kroku przez cały proces tworzenia karty przekazania odpadu.
Telefonicznie pod numerami: 519164820, 519164808, 0178591504, mailowo: gruz.weklar@gmail.com, a idąc z duchem czasu również przez komunikatory takie jak: WhatsApp, Messenger czy Instagram.